SKRIVET: 2011-09-02, kl 20:33:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sara är här!!! =D

Och hon har inte bara slaggat i min säng och ätit utav min mat, utan hon har även hjälpt mig att köpa, transportera och sätta upp en tavla!!! Inte illa pinkat med tanke på att jag är rätt kräsen plus att resan inte är helt lätt. Men här är den:


Please ignore my oh-so-messy bed...

Aja, nu har jag typ bara två tavlor till som jag vill sätta upp, får väl bli typ Gallerix imorgon eller något. =)
Imorgon blir det dessutom FÄST, se upp Stockholm!!!

Oh, just det, idag har jag äntligen ringt Folkuniversitetet och bokat sånglektioner för den här terminen! I'm awesome! =D Onsdagar = sång! <3

Nej, nu ska jag och Sara kolla på film!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!