SKRIVET: 2011-09-05, kl 19:47:56 | PUBLICERAT I: Allmänt

*snaaark*

Sorgligt men sant. Föreläsningssalen vi hade idag hade inga uppfällbara "bänkar" att lägga anteckningsböckerna och skriva på, så man fick sitta och skriva i knät. Eller nej, det behövde vi inte. Föreläsaren vi hade idag är såååå tråkig och opedagogisk att man lär sig mer av att sitta hemma och titta igenom hennes (awesome) ppps. Jepp, nu vet ni vad jag har gjort i eftermiddag.


Behöver pigga upp mig med en bild av en miniatyrgris.
Nöff nöff.

Apropå absolut ingenting har jag velat sätta upp ett citat på baksidan av garderoberna, alltså mot min säng, ett bra tag nu och igår hittade jag äntligen the most awesome qoute!!

"When words leave off, music begins"
//Heinrich Heine

Fan vad sant.

Aja, resten av kvällen skall jag nörda mig lite till och sedan nana. Que vida...

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!