SKRIVET: 2011-09-26, kl 20:34:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Trötta Måndag...

Uss uss vad jag är trött. Jag vet att jag har en hel del som tar på krafterna, men ändå. Får nog ta och faktiskt lägga mig i tid ikväll (tråkigt!). Jaja. Första dagen på kursen vid namn Psykologi 1. Inte särskilt intressant om jag skall vara ärlig. Däremot verkade vissa utav killarna i klassen tycka att det var väldigt intressant med den tredje föreläsarens nipples som syntes rätt tydligt genom hennes tröja. So 2007.


Ny dag imorgon med goodie goodie mat (hoppas vi!) som jag stått och lagat idag. Stekt nötlägg med bulgur och championsås. =)

Åh, trötter, trötter, trötter.

Inte lätt att vara student.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!