SKRIVET: 2011-09-04, kl 15:49:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Varje students livlina...

Eller rättare sagt min i alla fall. För hur många gånger har man (läs; jag) stått där och velat laga någonting enkelt och gott, men kommer på sig själv med att inte kunna vissa grunder? Speceillt om man (läs, jag) är uppväxt med halvfabrikat snarare än hemlagat. Alla dessa jättefina recept i jättefina böcker hjälper ändå inte till om man inte kan grunderna.

Därför rekommenderar jag VÅR KOKBOK.


Ok, jag vet, tråkig som fan, men allvarligt talat, kan man grunderna behöver man inte alla dessa jättefancy receptböcker. Och som fattig student har man inte råd att köpa mat varje dag.

Och vad vore en student utan skitgod mat? EN LEDSEN STUDENT!!!
Och det är inte jag! =)

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!