SKRIVET: 2012-04-07, kl 14:16:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Glad Påsk! =)

Sitter här hemma i underbara Götet med en liten knasig familj och firar påsk igen! Lite smått besviken på vädret som var så awesome förra året vid den här tiden att jag blev brun som sjutton, medan man detta året för nöja sig med snö. Jaja, sådant som händer. Ikväll skall en kompis till mig fira sin 21-årsdag och på tisdag har jag arbetsintervju och så skall jag gå och klippa mig, plus det faktum att vi har en inlämningsuppgift som skall lämnas in direkt efter lovet. Så det kommer bli en busy påsk!


Hoppas att alla ni därhemma får stora ägg med godis i som ni kommer smälla i er tills ni blir feta och pruttar sönder huset av all äggula! Eller någonting, jag vet inte, jag vägrar att äta äggula likt en kräsen 6-åring...

Ha en glad påsk!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!