SKRIVET: 2012-04-26, kl 21:41:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Light in your eyes

Jag har min sista dag på praktiken på SÖS imorgon, ska bli grymt kul att få knyta ihop säcken och se hur långt man har kommit på sex veckor. Kommer ihåg min första vecka när jag typ inte vågade göra någonting och inte fattade hur jag skulle se på allting och bara var slightly confused hela dagarna. Det har definitivt förändrats kan jag säga!

Idag har jag förutom praktik shoppat lite (en tröja, bodybutter och duschcreme), bakat marshmallowmuffins till imorgon (provsmakade en förut, säger bara FY HELVETE VAD GOTT!!!!) och tränat. Nu måste jag diska, packa inför helgen (VALBORG!!) och lite tutorshit måste fixas... typ.



För övrigt är jag rätt så glad, styrketräningen har börjat ge resultat och jag diggar min nya underkropp stenhårt! Rumpan är hela fem centimeter större i omkrets, jag har syntligt mycket mer lårmuskler och sedan har jag fått vader också! Wohoo!

Och inte bara det, från att ha legat på en pendlande vikt på mellan 62-64 kg ligger jag nu stadigt och säkert på 66 kg. Wohoo! Känns jävligt bra faktiskt, även om det är lite utmanande att hitta jeans som passar min rumpa numera, men jag klagar inte, för den är FETT NAJS!!!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!