SKRIVET: 2012-04-22, kl 13:01:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lucky me!

Äntligen börjar saker och ting gå åt rätt håll!

Vet inte riktigt hur det kommer sig, men jag har börjat få en sån jävla tur på sistone! Veckan innan påsk regnade det som fan i huvudstaden och suckandes tog jag mig ut ur tunnelbanestationen vid universitetet och en man stoppar mig, bara för att ge mig hans paraply. SAY WHAT!?

Veckan efter påsk kommer jag tillbaka till Stockholm och går av X2000 för att sedan gå till SL:s kundcenter för att fylla på mitt månadskort när två kvinnor stoppar mig, för att ge mig ett busskort som gäller i ytterligare fyra dagar. SAY WHAT!?

Bara den här veckan har jag både fått vara med på en operation, blivit godkänd i på Klinisk Muntlig Tentamen, fått sommarjobb (yay!) och dessutom inte kommit försent en endaste dag, trots diverse försovningar och förseningar. Nästan rätt åt mig att jag gnuggade ut ena linsen igårkväll och tappade bort den, hahahahahaha XD


Jag i min nya frisyr! Cirkus en decimeter kortare och en lång snedlugg + nya slingor.
Dock ingen som märkt det, då jag måste ha håret uppsatt på praktiken, men screw it, I love my new hair! =D

Idag skall jag skriva/rätta det sista på en skrivuppgift, träna, laga mat inför imorgon och... fundera hur jag skall göra med den linsen som inte hoppade ut...

Peace out! 3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!