SKRIVET: 2012-04-14, kl 18:42:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hello again!

Lovet som har varit har gått hur bra som helst! Har träffat mina närmaste, tagit upp kontakten med några gamla godingar, lunchat med farmor, klippt mig (bild kommer senare), gått på arbetsintervju, sett både Mästerkatten (hur söt som helst!) och The Hunger Games (så jävla awesome!) på bio, firat en kompis som fyllt år, pluggat och imorse gick jag och syskonen på brunch på Ritz (nomnom!). Mucho occupado med andra ord, därför jag har varit lite sådär sämst med att uppdatera, hehe.


(nej, detta är min gamla frisyr, min nya är mycket kortare och har en lång snedlugg)

Imorgon är det tåget upp till Stockholm igen som gäller. Även om jag saknar att sova i min gigantiska dubbelsäng (här sover jag i bäddsoffan) med min nallis (glömde han i sthlm...) och mina nudlar så vill jag verkligen inte åka ifrån syskon, föräldrar, lilla farmor och alla mina goa vänner. Det suger verkligen hur sällan jag hinner träffa vissa små hjärtan, menmen, vad gör man?

Hoppas att alla har haft ett awesome påsklov och att vi alla längtar till sommaren, yay! =D

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!