SKRIVET: 2012-08-28, kl 22:08:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Jävlar vilken rush!

Ibland händer det.
Man (läs: jag) är oftast hur seg som helst, speciellt de dagarna nu när jag kommit hem från PT-skolan har jag varit helt död och inte orkat göra någonting, men idag hände det grejer!
Först åkte jag in till gallerian och köpte ett par jeans som jag planerat att köpa ett tag, sen åkte jag hem och nu kommer en lista på allt jag hunnit göra sedan jag kom hem:
 
ca 50 instuderingsuppgifter
diskat
mejlat min sånglärare
letat upp gamla fysiologifiler på datan
mejlat dessa till klasskompis
lämnat in studieförsäkran
ringt gymmet
ringt en kompis
letat upp en borttappad, viktig broschyr
mejlat diverse anatomitutorer
gått in mina nya jeans
typ städat
typ snart skrivit ett blogginlägg
 
 
hehe... nu ska jag laga mat och sen... kanske sova.
 
Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!