SKRIVET: 2012-08-07, kl 00:24:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ledig dag! =)

Hej alla glada! Idag har jag haft en ledig dag (yay!) och har spenderat den med att ringa utbildningar, baka och laga mat, gå och ta id-foto, shoppat och tränat. Helt ok enligt mig. Var ganska så mycket ur form nu, då jag bortsett från ett yoga-pass häromdagen inte har tränat på två veckor pga. halsont, men nu är jag back on track! Måste bara ta reda på om Sportlifes sommarkort gäller i Sthlm också, då jag flyttar upp om en dryg vecka. Tog i alla fall ett BodyStep-pass idag, sjukt konditionskrävande, men jag hängde i alla fall med på alla styrkebitar, mohahaha.
 
 
Annars har jag inte gjort så mycket annat än att jobba i ett regnigt Göteborg, imorgon har jag dock bestämt mig för att träna och luncha med mampi innan jag börjar vid halv fem, vilket inte borde vara några större problem. Nu skall jag dock fortsätta titta på How I Met Your Mother innan jag går och lägger mig.
 
Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!