SKRIVET: 2012-08-31, kl 17:32:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

Rainy Friday

Phew!
Sista dagen på PT-kursen med praktiskt och teoretiskt prov avklarat! Resultat får jag veta först om två veckor när allting kommer hem på posten, DÖÖR om jag inte är godkänd, menmen, då är det väl bara att göra om det?
Nej, nu ska jag sluta vara så negativ, jag tror och hoppas att allting gick bra! Det är bara så svårt att värdera sig själv när man inte får det minsta feedback av examinatorn, menmen, förhoppningsvis är jag licenserad Personlig Tränare om några veckor! =)
 
 
Nu sitter jag och chillar hemma innan jag sätter mig på tåget hem till (in my opinion) världens mest underbara stad: Göteborg! Wohoo!
Ber till gud att det inte finns några fjortisar/småbarn/skolklasser i min vagn, hade praktisk examination vid 7:00 imorse, så lite sömn skulle uppskattas! ;)
Så... 
 
Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!