SKRIVET: 2012-02-02, kl 21:52:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

I work out!!!

Eftersom jag har varit lite småsjuk i hals och näsa ett tag har jag vilat från träningen i exakt två veckor idag (mes? kanske, men har länge varit den som tränat med feber och all möjlig skit och vet att det inte lönar sig i slutändan) förväntade jag mig att dagens BodyCombat pass skulle bli nästintill outhärdligt. Gissa om jag blev förvånad när passet flöt förbi utan att jag dog? Det gick ungefär som vanligt. Visserligen inte som min "bästa" dag, men ändå!!



Åker hem till loveli Göteborg imorgon eftersom min pappa fyller år imorgon och på lördag (ja, han har två födelsedagar, long story...). Blir svettigt på lördag när man skall försöka få ut så mycket av dagen som möjligt (utan att vara död på söndag). Men ja, vad göra?

Ska försöka att inte röra en awesome god choklad som ligger brevid mig på skrivbordet... Marabou Sensation Macadamia and Honey. SVÅRT!!!!!!! Men jag kommer behöva den imorgon på tåget, så se men inte röra!!

Peace out! <3


Sara

Inte så.. Men så lång historia är det inte. Jag kan den^^



PUBLICERAT: 2012-02-03, 08:30:55 | URL: http://zlouize.myshowroom.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!