SKRIVET: 2012-02-29, kl 21:41:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Men wtf!!!??

Tredje gången gillt sägs det, så nu får det fanimej ta och räcka! Tredje "förkyldningen", eller vad man nu skall säga, i rad. BLÄÄÄÄÄÄÄ. Först hade jag en version med rinnande näsa, sedan en med svullna körtlar i och på halsen och nu en som slog mig likt blixten igår. BOOM och så var Bella tvungen att sova hela eftermiddag/kväll. Tog pulsen på mig när jag vaknade en liten stund efter att ha sovit i en timme eller så, och jävlar, vilket marathon hade jag sprungit i sömnen? Så, intelligent som jag är, hade jag tänkt att ta det lugnt i någon dag nu. Sen får den här skiten änna ta och ge sig. XD



Hämtade ut ett litet paket idag på posten (skulle egentligen ha hämtat ut det igår samtidigt som jag skulle handlat mat, men med tanke på gårdagens form fick allt det skjutas upp helt enkelt) som innehåller en liten, liten present till Sara som fyller 21 näst, nästa helg! Och eftersom jag inte kan vara hemma i gbg på hennes födelsedag så får hon komma till presenten! Hihi, mycket bra logistik om du frågar mig. ;)

Peace out! <3


Sara

<3<3<3 Love you <3<3<3



PUBLICERAT: 2012-03-02, 08:19:36 | URL: http://zlouize.myshowroom.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!