SKRIVET: 2012-02-12, kl 19:00:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

Long time no see...

Stress är en lustig sak som jag inte gillar. Speciellt när man blir lite småsjuk i samband med den. Nope, I hate it. En sak som jag däremot gillar heter Gina Dirawi (aka Ana Gina) och är en gammal bloggare och vloggare på diverse olika sidor som nu blivit en av tre värdinnor i Melodifestivalen. Och som mina kära föräldrar sade, trots att dom aldrig sett eller hört talas om henne sedan innan; det hade räckt med bara henne. Hon äger verkligen som prgramledare och hade lätt kunnat axla den rollen helt själv och dessutom ägt stenhårt, trots att många andra trettiplussare (för att vara snäll) aldrig sett henne innan.



Och fy fy fy på äckel-Torsten gubb-Flinck som tog henne på röven mitt framför hela svenska folket (rökt lite för mycket brajj?) och awesome av henne att igår visa sitt statement genom att denna vecka ha en skylt på rumpan med texten; RÖR EJ!

På tisdag har jag tenta i Medicinska ämnen 1, yay! Ett sjukt stort ämne om hur mycket som helst som man skall ha djupa kunskaper i och sedan tenta av i sex delmoment (sex olika ämnen alltså). Yay...

Så, nu återstår inget annat än att djupdyka ned i nörderiets nörderier.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!