SKRIVET: 2012-02-20, kl 13:30:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

7 things

Här kommer en petíte lista på 7 saker ni inte visste om mig! Jag...




*...äter nudlar typ varje dag. Inte för att jag måste, utan för att jag verkligen tycker att det är hur gott som helst!

*...sover med mobilen bredvid huvudkudden. Yrkesskada från alla dagar man jobbat jour...

*"Choklad byggde denna vackra kropp". Jepp, jag är helgalen i choklad!!

*...är även galen i underkläder och att shoppa sådana. Ingen aning om varför?

*...går oftast omkring varje dag och är hur glad som helst. Men bitter som fan är jag också!

*...dricker inte öl. Och blir full på två cider. Pinsamt, men ekonomiskt!

*...har en grov närsynthet på nästan minus 8 dioder. Säger kanske inte så mycket för icke-glasögonbärare, men normalt är ungefär minus 3. Och dom påstår att dom "ser verkligen ingenting". På minus 4 börjar alla erbjudanden och standardpriser för glasögon/linser skena iväg riktigt ordentligt.


Det var allt för idag. Ska snart iväg och träffa lite tutorer och kanske träna lite. Vi får se.

Peace out! <3




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!