SKRIVET: 2012-06-25, kl 23:18:42 | PUBLICERAT I: Allmänt

Min midsommar!

Som de allra flesta redan vet så har det varit midsommar i helgen, vilken jag har spenderat jobbandes på ICA på fredagen till 16:00, sedan firade jag resten av kvällen med en kompis och hennes småkusiner som var jättesöta! Jättetrevlig familj och allting, det enda negativa var att det regnade likt en sen oktoberkväll och att jag var tvungen att åka hem redan klockan nio. På lördagen åkte jag med kusinerna ut till vårt landställe på Orust (föräldrarna och syskonen hade ju såklart firat midsommarafton därute) där jag har spenderat resten av midsommarhelgen (i ösregn).
 
Yes, we call it swedish summer!
 
 
Inte en bild från i helgen, men lite sommar får det baske mig vara!
 
Skall bli rätt skönt nu att bara jobba, träna och övningsköra, ingen ledighet för mig inte! En normal person hade kanske tagit en veckas semester eller två, men inte Bella, hon hade tänkt att finansiera sin utbildning till Personlig Tränare helt själv, förhoppningsvis utan att sparkontot blir alltför lidande och då är det bara att jobba, jobba, jobba som gäller!
Alltså, sommarjobb fram tills mitten av augusti, sedan åker jag upp till Stockholm och läser sista delen till Personlig Tränare i två veckor och sedan börjar skolan igen direkt i början av september.
Varför leva livet i 100 km/h när man kan leva i 120 km/h? 
 
Nej, nu skall jag kolla på Scrubs och ånjuta resten av den löljigt stora milkshaken jag köpte efter det hårdaste step-passet det här året (är en utav de få svenskar som inte vill gå ned i vikt och väga typ 50 kg).
 
Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!