SKRIVET: 2012-06-07, kl 15:50:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Uppdatering!

Ok, jag vet att jag har varit sämst på att uppdatera, en hel del har hänt den senaste veckan och här kommer en catch-up för er:



*Jag har suttit som en liten iller med litteraturstudien.
*Jag har haft inlämning och redovisning av min grupps litteraturstudie, vilket var den sista uppgiften på sista kursen för terminen och tog väldigt mycket tid helt enkelt.
*Efter detta lyckades jag dra på mig en matförgiftning och låg helt utslagen de två första dagarna på lovet, uttorkad och med feber, samtidigt som jag skulle packa ihop min lägenhet för att hon som skall hyra min lägenhet över sommaren skulle få plats, så att säga.
*Sedan hade jag redovisning/seminarie av en restuppgift, klarade den, lämnade nycklar och etc. till tjejen som skall hyra min lägenhet och sedan sätta mig i bilen hem till gbg.
*Jag har haft introduktion på mitt sommarjobb på ICA som börjar om en och en halv vecka.
*Jag har helt och totalt bombat min mage med bakterieyoghurtar, smooties, shots, provivadrycker etc. etc.



Så, nu är jag hemma i gbg, packar upp mitt liv och förbereder mig inför första delen av PT-kursen som börjar på tisdag (Träningsinstruktör). Kursen är på en vecka och så fort den är slut skall jag jobba häcken av mig hela sommaren, läsa andra delen på PT-kursen, bli Personlig Tränare 31/8 för att börja skolan 3/9. Det kommer minst sagt att bli en svettig sommar, men det får det bli! Huvudsaken är att man har roligt och att man gör det man vill göra, och just nu känner jag minst sagt för att lägga hjärnan åt sidan i någon månad och bara jobba och tjäna gräset med pengar (i jämförelse med vad jag gör som student...).

Varför leva livet i 100 km/h när man kan leva det i 120 km/h?

Skämt åsido, jag har faktiskt några dagar nu på mig att chilla innan allt sätter igång, så jag klagar inte.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!