SKRIVET: 2012-06-16, kl 20:48:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Busy week...

Så... nu har jag gått Träningsinstruktörutbildningen i snart en vecka och har praktiskt samt teoretiskt prov på måndag. Kan ju säga med en gång att den teoretiska biten lär inte vara några problem, men om man som jag tenderar att få helt klockrena hjärnsläpp när man skall presentera övningar och dylikt inför någon, så kommer det praktiska provet bli lite mer svettigt. I vilket fall som helst så känner jag att det är något jag är intresserad av (träning) och som jag tycker är kul (plåga folk för deras eget bästa).
Annars har jag mest tränat och shoppat lite på junirean; en duschcreme, en bodybutter (som luktar hallonkola!) och en tröja.


Så, nu sitter jag här, kollar på Bones och ska snart skriva på en hemuppgift som ska in imorgon.
Blä för att gå 8-17:30 varje dag, men vädret har ändå varit rätt piss, så det gör inte så mycket... eller lika mycket i alla fall.

Peace out! <3

P.S. Fotboll suger. Dom kan väl åtminstone ta av sig tröjorna, zooma in kameran lite mer och göra planen lite mindre (så att det händer något på 90 min)? D.S.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!