SKRIVET: 2012-05-01, kl 22:52:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fully Alive

Hej alla glada!
Är nyss hemkommen från Göteborg, har ett fett seminarium som jag inte kunde plugga inför på tåget eftersom mitt internet strejkade, menmen, det kunde ha varit värre.

Under min lilla vistelse hemma har jag träffat kompisar, firat valborg (AWESOME!!!!) och; hör och häpna; börjat övningsköra!!!!! Ok, typ två-tre gånger, men ändå! =D
Jag har lärt mig starta, stanna, växla till tvåan och ta höger- och vänstersväng i T-korsning. Wohoo! Ska inte påstå att jag är så jävla grym, men det går framåt! Hehe, ordskämt på låg nivå. Like I roll.... eller något. XD


Nu syns det såklart inte på bilden, men en liten Bella fick för sig att lägga sig i solen några timmar imorse så... nu är jag typ röd. Inte så jobbigt röd, förhoppningsvis kommer jag vara brun imorgon när jag vaknar men har man sämre pigment än vad man är van vid blir det lite som det blir. XD

Nu ska jag försöka sova och packa upp resten av min packning.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!