SKRIVET: 2012-05-07, kl 21:46:21 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hata Hockey!!!!

Ok, nu vet jag att det är helt förbjudet att vara tjej i detta samhälle, men jag låter mig inte tystas, för det här är verkligen inte ok. Här sitter man en måndagskväll och har hela veckan sett fram emot att få se på lite spännande Alcatraz när klockan slår nio, man sätter på TV:n och vad händer?
DÄR ÄR DET BARA FULA GUBBAR I FETA DRÄKTER SOM SVETTAS OCH GÖR ABSOLUT INGENTING!!!!!!!!
(enligt mig, jag fattar ändå inte ett piss)

Verkligen inte okej, jag tror verkligen inte ni killar FÖRSTÅR hur mycket detta förstör min dag!!!?? Seriöst!!!??? Okej om det vore så att det bara finns 1:an, 2:an och 4:an, men jag tror nog att vi alla har passerat det stadiet när det finns betalkanaler som är inriktade på bara sport och livestreaming i datorn.
Varför kan inte all skit som heter sport sändas där istället!?


BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och nej hockeynördar, ni kan andas, det är inget personligt. Jag hatar bara alla sporter som ligger ivägen för min TV-tablå (wich is sacred btw) just det dagen det händer (och kanske lite dagen eftreåt, när alla nördar sitter och tjötar om hur "grym" matchen var). Sedan återgår jag till mitt normala förhållande till sport; jag bryr mig inte.

Så, nu skall jag fortsätta skriva lite på ett projekt som jag börjat med och sedan käka något innan jag går och lägger mig.

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!