SKRIVET: 2012-05-25, kl 15:55:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lönehelg!

Yay!
Självklart är det som fattig student alltid kul med lönehelg med allt vad det innebär. Eller ja okej, den här helgen har jag så bajsigt mycket plugg att det knappast blir tal om fest, men jag tänker fett sitta och hatälska Eurovision Song Contest imorgon kväll och självklart heja på allas vår gullegris - Loreen.


Men nu är det soligt och fint, jag har blivit typ brun av att sola på altanen hemma i Göteborg (osminkad på bilden ovanför, hurray för mig!) och fått grym träningsvärk i latissimus dorsi! Typ sidofilén på ryggen skulle man kunna förklara det som. Varför? Jo, har kört lite chins med Sara! Fuck yeah! Eller okej, vi hade ett sånt gummiband som avlastar 10 kg, men ändå!
Väntar bara på träniningsvärken i benen som borde komma när man kört grodhopp med 30 kg på ryggen (och nej, det finns inte en chans att jag får upp det själv, jag måste ha hjälp med det, höhö, så cool är jag XD). Försöker generellt att satsa mer på styrkan i underkroppen än överkroppen, eftersom den är viktigast!

Nu ska jag plugga, sola och äta nudlar!

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!