SKRIVET: 2012-05-27, kl 22:07:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

Mors dag!

Idag är det, som alla förhoppningsvis redan vet; Mors dag! I min familj har vi firat med att äta middag hemma hos farmor och sedan fira mamma hemma på altanen i solen och allt vad det innebär. Grymt väder här hemma i Göteborg, det suger faktiskt rätt hårt att jag måste sätta mig på tåget upp till Stockholm imorgon, menmen... vad gör man?

Igår när jag var ute på stan med en kompis i jakt på Mors dag-presenter råkade (*host*) jag springa på den här skönheten och kunde verkligen inte låta bli att köpa den!:


Och ja, jag är såpass oteknisk att jag inte fattar hur man spegelvänder bilden (har liksom inte så extremt avancerade program på datorn), men ni fattar poängen. Ska lätt åka upp med den till Stockholm och ba; in your face!!

Nejmen lite självdistans måste man ha. Som idag efter jag och pappa hade övningskört så sade han: Nu skall jag göra en vänstersväng som du gör. Och det gjorde han. Fyfan vad jag skrattade! Gud, jag har ju bara kört en sisådär sju gånger, så ingenting sitter ju och jag gör hur mycket fel som helst, men att uppleva det från andra sidan sätet var ju bara så grymt roligt! Jag skrattade i alla fall hela vägen hem och det mina kära vänner, är ett tecken på självdistans.

Nu skall jag... sitta och inte göra något extremt speciellt faktiskt, softa lite för en gångs skull.

Peace out! <3

P.S. Grymt att Loreen vann hela fucking jävla Eurovision!!! Wohoo!!! Nu jävlar Sverige, lägg Eurovisionfinalen 2013 i Scandinavium också så är det klappat och klart (Globen ska ju ändå ha hockey-VM, hallå eller?). D.S.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!