SKRIVET: 2012-05-09, kl 21:55:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Arise

Tjoho!
Sitter här hemma i underbara götet och har precis avslutat en awesome helg med vänner, familj och träning! Veckan som kommer skall ägnas åt plugg, plugg, vänner, plugg, plugg, träning, plugg, familj, plugg, övningskörning, plugg och sist men inte minst: lite mer plugg!! På söndag åker jag upp igen till Stockholm igen, så vi får se hur veckan som kommer blir. =)

TIPS 1: Skicka inte tågbiljetter via posten. Dom tappar garanterat bort dem och SJ vägrar att skicka nya till dig. Personlig erfarenhet.
TIPS 2: Som brud 20+: gå inte på 18-klubbar såvida du inte gillar lammkött som får för sig att du är två år yngre än dem. Jag föredrar faktiskt min egna ålder samt killar som har fått hår under armarna.



Avslutar detta inlägg med en liten lista:

Tio ljud jag tycker är grymt obehagliga:

1) Ljudet när min timer till spisen slås av (DONK!)
2) Ringandet från min porttelefon (RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIING!)
3) Ringandet från min dörrklocka (PLIIIIIIIIIIIING!)
4) En gnällig/gäll röst som påstår denne har rätt (asså, JAG anser ju då faktiskt att JAG...)
5) Stockholmska av den värsta sorten (gaygaygaygaygaygaygaygaygay)
6) Ljudet från en klassisk coxa saltans (snapping/dancers hip, har det själv och det gör ONT!)
7) Skärande kniv mot porslinstallrik (klassiker...)
8) Sörplande (helt orimligt, eftersom jag själv sörplar likt en galning)
9) Supersmattrandet från en arg stekpanna (ok, värsta poetiskt, men ni fattar)
10) Ljudet från trasiga madrassfjädrar (typ min 90-säng i gbg som efter 15 inte är helt ljudlös)

Peace out! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!